maandag 28 januari 2013

Japan

Kort voor vertrek naar Tokyo nog even een paar woorden.



Ik ben niet voorzien van laptops of iPads dus ik verwacht op deze plek de komende twee weken even rust.
Ik heb wel beloofd, samen met collega's, enkele berichten naar het orkest te sturen, dus houd de site van het RPhO in de gaten.
We spelen met het orkest tien concerten in het het Land van de rijzende zon, van Toshiba en Yamaha, van Zen en van sushi.
Ik heb de laatste reis richting Azië gemist dus voor mij is het alweer een tijd geleden dat ik er geweest ben.
Ik ben benieuwd welke indruk het land en het volk dit keer op mij maakt en welke indruk wij daar achterlaten.
Maar daarover later.

Als afscheid een stukje Benjamin Britten, die zich ook door de cultuur, met name van het Noh-theater.
Curlew River:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten